նամուս

նամուս

աննամուս.1907

աննամուս.1907

Բլօգ'n'Փնտրտուք

Total Pageviews

Thursday, April 22, 2010

Ձոն կարմիրբանակային պարտիզանուհուն


Ձոն կարմիրբանակային պարտիզանուհուն
/ընթերցելուց առաջ պարտադրաբար խորհուրդ է տրվում խմել
մեկ գավաթ կարմիր դառը գինի` սոված փորին կամ ստամոքսին :-)/

լամազի-մամազի
գոգո-մոգո
թմբլո-մմբլո
գոգոնա-մոգոնա
Հա ինչ անենք ծնունդդ ա,
Ասենք չէ` շատ էլ լավ ես արել
Որ գարնանն ես ծնվել
Աչիկո-մաչիկո
Հասիկո-մասիկո
Թե լինեիր դու վրացուհի
Կկանչեի քեզ գոգոլի-մոգոլի
Մոդի, մոդի... մոդի՞՞՞
Չէ մի չէ` ադի-բուդի
Հա բայց ինչի, հա բայց ոնց
Չ' Դարձանք մենք անտարակույս
Դու ասա` լաչառ
Ես ասեմ` սիրուն
Քառորդ դար'դ շնորհավոր
Մի տարին էլ գումարած
Հա լավ, ոչինչ, չտխրես
Մի մուկ, մի ձուկ որ ուտես
Ահա եկավ նոր տարին
Հոնգուր-հոնգուր լաց կլինեմ ես
...Թե լինեիր դու պառավ ջադու
Դարդից կթափվեին ատամները իմ...
Ախր ես ինչպես, հենց որ քեզ տեսա,
Ցանկանում եմ քեզ լիքը ոսպնյակներ
Ու` մի քանի ոտանի
Կամ էլ հենց` եռոտանի
Մի ամրակալան շատ նրբասրունք  
/էդ շտատիվն ա, ամրակալանն էլի/
Ու մի հատ էլ հենց առանց նախանձ
/որտև ես էլ եմ դրանից ուզում/
ֆուլլ մատրիցայով մի մեեե՜ծ ապառատ
Ու որ լինես միշտ էդպես
Չուշացող ու ժպտերես :-)))
/ Չուշացողը` խաբեցի,
Ժպտերեսը` բնավ ոչ /
Խուճուճիկ ու բազմաժանր
Բոյով, բուսաթով,
Կրաաա՜կ աչքերով
Չէ` նշաձև աչքերով
Չէ` շաաա՜տ սիրուն աչքերով
Հավեսով ու արշավազգի...
Սենց հա կգրեմ ու կյանքս կանցնի
Դե լավ թող ապրեմ, հո դու նախանձ չես
Համ էլ կարողա
Գիտես ծնունդդ ա :-DDDDD

No comments:

Post a Comment

նշագրեր /// պիտակներ

DIY (5) handmade (2) ImYerevan.com (4) Re:Post: (9) Respect: (10) SOS (1) СССР (8) ազգային ներկապնակ (21) ազգային-ազատագրական (7) ազգի թերմացք (3) ակնարկ (4) ամառային դահլիճ (4) այլախոհ (1) անկախություն (3) Արթուր Մեսչյան (9) արխիվ (2) արձակ (27) արձակոտն (27) արվեստ (5) արտատպում (4) բանախոսություն (1) բնապահպանական (14) Գառնի (6) գիրք (5) գրականություն (5) դասախոսություն (1) Դովլաթով (6) եկեղեցի (3) եղեռն (4) երաժշտություն (37) երգիծահումոր (13) ԵՐԵՎԱՆ ամսագիր (3) Երևան (41) Զորաց քարեր (1) Զվարթնոց (2) Թամանյան (10) թատրոն (4) թարգմանություն (10) թուքումուր (41) ինֆոգրաֆիկա (1) Լենինգրադ (1) Լեռ Կամսար (5) լիկ.բեզ (9) լուսանկար (17) լուսանկարչություն (9) հայոց լեզու (6) հեղափոխություն (3) հեռուստաթատրոն (2) Հին Երևան (17) հնագիտություն (2) հոդված (1) հուշարձան (2) ճանապարհորդական (33) ճարտարապետություն (15) մանիֆեստ (5) մշակույթ (3) մոբիլոգրաֆիա (31) մոտո (4) մտավորական (5) նամակագրություն (1) նոթեր (53) ոսկե ծիրան (5) ոտանավոր (9) որմզդեղն (4) պատմվածք (2) պարապ-սարապ (11) պեղումներ (1) ռադիո (1) ռազմահայրենասիրական (2) Ռաֆայել Իսրայելյան (1) Սարոյան (12) սոցիալական (14) վավերագրական (6) Վրաստան (2) տեսանյութ (12) տեքստ (1) քաղաք (12) ֆիլմ (87) ֆոտոպատմություն (14)