նամուս

նամուս

աննամուս.1907

աննամուս.1907

Բլօգ'n'Փնտրտուք

Total Pageviews

Sunday, April 18, 2010

Respect: Վիլյամ Սարոյան: Վայրեր ուր եղել եմ /հատված/

1707-Ա Դիվիսադերո փողոց, Սան Ֆրանցիսկո,1929 /հատված/

...Օրվա ընթացքում մայրս աշխատում էր մի ունևոր ընտանիքում, հետևաբար դպրոցից հետո ես տրամադրությանս տակ ունեի մի քանի ազատ ժամ, որոնք տնօրինում էի մեծ հաճույքով: Մի օր ես ընթանում էի` կանգնած սառույց տեղափոխող ձիասայլի հետնամասի աստիճանին, երբ մայրս տեսավ ինձ: Նա ինձ քաշեց-իջեցրեց ձիասայլից և մի քանի ուժգին հարված հասցրեց: Ես նրան այդքան զայրացած երբևէ չէի տեսել: Երբ նա հանդարտվեց, ասաց, որ այդ խաղը խաղալիս ես կարող էի լուրջ վնասվածքներ ստանալ: Դա էր այդ դիպվածի ավարտը: (Բայց երբ մայրս մոտերքում չէր լինում, ես կախվում էի սառույց տեղափոխող ձիասայլի աստիճանից և ուրախ ու երջանիկ առաջ շարժվում: Ես մտածում էի, թե ոչ մի վտանգ էլ չկա: Դե, իհարկե, չկար, բացառությամբ այն բանի, որ վտանգ կար): Սակայն շուտով որբանոցից համառորեն պնդեցին, որ ես հետ գնամ, և այդպիսով ես վերադարձա: Ամեն ինչ լավ էր, լուրջ խնդիր չկար, չնայած ես շարունակում էի ատել այդ վայրը:




Ընդգծումն իմն է` Ա.Պ.

No comments:

Post a Comment

նշագրեր /// պիտակներ

DIY (5) handmade (2) ImYerevan.com (4) Re:Post: (9) Respect: (10) SOS (1) СССР (8) ազգային ներկապնակ (21) ազգային-ազատագրական (7) ազգի թերմացք (3) ակնարկ (4) ամառային դահլիճ (4) այլախոհ (1) անկախություն (3) Արթուր Մեսչյան (9) արխիվ (2) արձակ (27) արձակոտն (27) արվեստ (5) արտատպում (4) բանախոսություն (1) բնապահպանական (14) Գառնի (6) գիրք (5) գրականություն (5) դասախոսություն (1) Դովլաթով (6) եկեղեցի (3) եղեռն (4) երաժշտություն (37) երգիծահումոր (13) ԵՐԵՎԱՆ ամսագիր (3) Երևան (41) Զորաց քարեր (1) Զվարթնոց (2) Թամանյան (10) թատրոն (4) թարգմանություն (10) թուքումուր (41) ինֆոգրաֆիկա (1) Լենինգրադ (1) Լեռ Կամսար (5) լիկ.բեզ (9) լուսանկար (17) լուսանկարչություն (9) հայոց լեզու (6) հեղափոխություն (3) հեռուստաթատրոն (2) Հին Երևան (17) հնագիտություն (2) հոդված (1) հուշարձան (2) ճանապարհորդական (33) ճարտարապետություն (15) մանիֆեստ (5) մշակույթ (3) մոբիլոգրաֆիա (31) մոտո (4) մտավորական (5) նամակագրություն (1) նոթեր (53) ոսկե ծիրան (5) ոտանավոր (9) որմզդեղն (4) պատմվածք (2) պարապ-սարապ (11) պեղումներ (1) ռադիո (1) ռազմահայրենասիրական (2) Ռաֆայել Իսրայելյան (1) Սարոյան (12) սոցիալական (14) վավերագրական (6) Վրաստան (2) տեսանյութ (12) տեքստ (1) քաղաք (12) ֆիլմ (87) ֆոտոպատմություն (14)