նամուս

նամուս

աննամուս.1907

աննամուս.1907

Բլօգ'n'Փնտրտուք

Total Pageviews

Monday, October 17, 2011

III մասի ծննդատուն ու հայ ազգի ոչխարաբուծություն

էս քանի օրը դեպքերի բարեհաջող բերումով III մասի ծննդատանն էի:

Առաջին օրը հետս մի դեպք պատահեց. հումորի համար լուսանկարեցի ծննդատան լիֆտին փակցված հայտարարությունը

հետո մի հատ սծեռվա բուժքույր եկավ ասեց ինչ եք նկարում ասեցի լիֆտն եմ նկարում: Որոշ ժամանակ անց ինձ մոտեցավ մի մարդ ու հրավիրեց զրույցի: Պարզվեց գործադիր տնօրենն էր 
/թե ասա ծննդատան գործադիր տնօրենը որն ա/: Պարզվեց սծեռվան խաբար էր տվել, սա էլ ուզում էր իմանալ ով եմ ինչացու եմ, հետո բացատրեցի որ իրենց լիֆտին փակցրածը հումոր է պարունակում իր մեջ, դրա համար եմ նկարել: Խնդրեց ջնջել նկարը, բայց հետո երբ համոզվեց որ էդ մի նկարն եմ նկարել, մեծահոգաբար հրաժարվեց ջնջելու մտքից /որովհետև ես իրան ասեցի որ եթե չար մտքով նկարեի, ջնջելուց հետո կարայի ֆայլը վերականգնել, նենց որ ջնջելն իրան ոչինչ չէր տա/: Հետո շուխուռ էր ընկել թե իբր ես միկրոֆոնով ու կամեռայով վիձյոներ եմ նկարել :-)))))) 

Ծննդատանն անցկացրած երկրորդ օրը երեկոյան հայաթում մաքուր զտարյուն հայեր էին հավաքվել, X5-ի բագաժնիկը բացել սեղան էին գցել ու քոքել էին ողորմածիկ ֆիլե գագոյի "պապիկ եմ դարձել" հայ դասական օպուսը՝ շատ ավելի վատ կատարմամբ, քան ֆիլեյինը /յանիմ թե հայ ռաբիզ յանիմ թե երգիչները ինչի՞ են քածի ձենով երգում, ով կարա բացատրի???:
Ինչևէ, լավ տղեքը հառփում էին, տղա էին ունեցել, դե հայ տղեն բդի տղա ունենա, ու տենց:
Ինչևէ, ևս մի ոչխար բուծվեց, ինչքան էլ դա կոպիտ հնչի, քանզի ես համոզված եմ որ էդ առայժմ անմեղ մանկիկը մեծանա նմանվելու ա իրա հորն ու մնացածին:
Ինչևէ, ես մտածեցի, մտածեցի ու եզրահանգեցի, նենց, ինքս իմ համար, որ եթե սրանք հայ են կոչվում, ապա ես մոնղոլ եմ ու թաթար, թուրք եմ ու ուզբեկ...

Երրորդ օրը տրամագծորեն լավն էր, հիվանդանոցի բակում էլի մեքենա կար ու կիսամիջին ձայնով միացրած էր ահա այս երգը ու ոչ մեկ աննասունի նման չեր հառփում ծննդատան բակում, ուղղակի ուրախ դեմքերով կանգնած ժպտում էին մարդիկ

լավ կացեք :-)

No comments:

Post a Comment

նշագրեր /// պիտակներ

DIY (5) handmade (2) ImYerevan.com (4) Re:Post: (9) Respect: (10) SOS (1) СССР (8) ազգային ներկապնակ (21) ազգային-ազատագրական (7) ազգի թերմացք (3) ակնարկ (4) ամառային դահլիճ (4) այլախոհ (1) անկախություն (3) Արթուր Մեսչյան (9) արխիվ (2) արձակ (27) արձակոտն (27) արվեստ (5) արտատպում (4) բանախոսություն (1) բնապահպանական (14) Գառնի (6) գիրք (5) գրականություն (5) դասախոսություն (1) Դովլաթով (6) եկեղեցի (3) եղեռն (4) երաժշտություն (37) երգիծահումոր (13) ԵՐԵՎԱՆ ամսագիր (3) Երևան (41) Զորաց քարեր (1) Զվարթնոց (2) Թամանյան (10) թատրոն (4) թարգմանություն (10) թուքումուր (41) ինֆոգրաֆիկա (1) Լենինգրադ (1) Լեռ Կամսար (5) լիկ.բեզ (9) լուսանկար (17) լուսանկարչություն (9) հայոց լեզու (6) հեղափոխություն (3) հեռուստաթատրոն (2) Հին Երևան (17) հնագիտություն (2) հոդված (1) հուշարձան (2) ճանապարհորդական (33) ճարտարապետություն (15) մանիֆեստ (5) մշակույթ (3) մոբիլոգրաֆիա (31) մոտո (4) մտավորական (5) նամակագրություն (1) նոթեր (53) ոսկե ծիրան (5) ոտանավոր (9) որմզդեղն (4) պատմվածք (2) պարապ-սարապ (11) պեղումներ (1) ռադիո (1) ռազմահայրենասիրական (2) Ռաֆայել Իսրայելյան (1) Սարոյան (12) սոցիալական (14) վավերագրական (6) Վրաստան (2) տեսանյութ (12) տեքստ (1) քաղաք (12) ֆիլմ (87) ֆոտոպատմություն (14)