նախքան սա կարդալը անպայման կարդա առաջին մասը
Մայիսին գնացել էի Թիֆլիս, ճոպանուղի էին սարքում Եվրոպայի հրապարակից դեպի Նարիկալա ամրոց: Օգոստոսին գնացի արդեն վերջացրել էին ու բացի դա ներմուծել էին նաև տրանսպորտային նոր քարտեր: Ուրեմն. պլաստիկ քարտ ա, արժի երկու լարի /500 դրամ/, սա կարաս լիցքավորես ու օգտվես մետրոյից, ավտոբուսից, ճոպանուղուց, ու մառշուտնուց !!!! Ավտոբուսն արժի 40 թեթրի, մառշուտկեն` 80, մետրոն ոնց-որ 40, ճոպանուղին՝ մեկ լարի: Վերջինս հիմնականում տուրիստների համար ա, դրա համար ա թանկ: ԲԱՅՑ, քարտի պլյուսն էն ա, որ մի օրվա մեջ մի անգամ ավտոբուս նստեցիր 40 ա, երկրորդ անգամ՝ 30, երրորդ՝ 20: Այսինքն նորմալ զեղչեր են /աղբյուր/: Զեղչով ա նաև մետրոն: Ուսանողներն էլ վափշե կարան կես գնով երթևեկեն: Մառշուտկեքն էլ բոլորը դեղին են, Ford Transit, նոր են ու մաքուր: Մետրոն իհարկե բոմժանոց ա՝ ինչպես բոլոր հետսովետական մետրոները:
Հա, դե բնականաբար էս բոլոր ՏՄ-ներում տեղադրված են հատուկ սարքեր էս քարտերը "կարդալու" համար: Դե իսկ մեր մոտ հլա որ մենակ մետրոն ա նաև քարտով, իսկ նոր ներկրված ավտոբուսները չեն շահագործվում որտև վարորդ չկա......
Հ.Գ. մերոնք Թիֆլիսից շատ-շատ քաղաքային նստարանները թխեն, փոխանակ սենց բաներ թխեն:
Հա, դե բնականաբար էս բոլոր ՏՄ-ներում տեղադրված են հատուկ սարքեր էս քարտերը "կարդալու" համար: Դե իսկ մեր մոտ հլա որ մենակ մետրոն ա նաև քարտով, իսկ նոր ներկրված ավտոբուսները չեն շահագործվում որտև վարորդ չկա......
Հ.Գ. մերոնք Թիֆլիսից շատ-շատ քաղաքային նստարանները թխեն, փոխանակ սենց բաներ թխեն:
No comments:
Post a Comment