նամուս

նամուս

աննամուս.1907

աննամուս.1907

Բլօգ'n'Փնտրտուք

Loading...

Total Pageviews

Wednesday, July 13, 2011

եփած հավերի մասին

ոսկե ծիրանի մասին երեկ ու էսօր բլօգում մի բան գրեցի: Մեկ էլ էսօր մեկը քօմենթ թողեց գրածիս տակ, դե ես էլ պատասխանեցի, ավելին ասեմ՝ մի ամբողջ փօսթ նվիրեցի եփած հավերին :-)))...մնացածը կարդացեք ինքներդ...

Anonymous said...
Հայկական ժողովրդական բիձա եթե մի նախադասությամբ բերկիայացնեմ քեզ: դե կներես դու էիր մնացել որ ֆրանսերեն լեզվին անուն դնեիր, էն էլ նրա համար որ ութսունին ասում են չորս քսան:)) պրիմիտիվությունդ արդեն չափն անցնում է: ոչ երանի քո երեխաներին, որ քո նման քթամազիկ պապա ունեն, բայց ամենաոչ երանին թոռներիդ, քանի որ էն ժամանակ անտանելի կլինես:))))) Հ.Գ. անունդ էլ շատ համապատասխան է.իսկականից որ ԱՆՆամուսին մեկն ես: ու հետաքրքիրը քեզ թվում է , թե դու ես որ կաս, այ ստեղ ա որ եփած հավի ծիծաղը գալիս է:))) հարգանքներով` Եփած Հավ 


Արա Պետրոսյան (Ara Petrosyan) said...
ֆրանսիացի եփած հավ ջան.
1. ֆրանսերենին ես անուն չեմ դնում, ասում եմ իմ դուրը չի գալիս էդ լեզուն ընդամենը, նախադասության վերջում էլ սմայլիկ եմ դնում որ քո նման հավը հասկանա, որ դա կատակ էր ընդամենը :-))) 2
. գրածիս մեջ որտեղ գտար պրիմիտիվություն, չնայած հա, մոռացել էի որ քո կերպարով թռչունները թռչել չեն կարող, գետնի վրա թպրտում են ու հավ-հավ կչկչում, հազիվ էլ էդքան (պրիմիտիվ բաներ հասկանաս) ;-ճ
3. ես ընդամենը գրել եմ ոսկե ծիրանի թերի կողմերը, եթե հավերին դուր ա գալիս տեքստում գրված պայմաններով կինո նայելը՝ ներողություն եմ խնդրում ամբողջ կենդանական աշխարհից՝ ի դեմս անթռիչք թռչունիդ
4. եփած հավի ուղեղիկովդ էլ հավամիտ եզրակացություն մի արա՝ իբր ես կարծում եմ ես եմ որ կամ
5. եթե իմ դեպքում աննամուսը ինտերնետային կեղծանուն ա, ապա քոնը ոնց-որ կեղծանուն չի..

Եվ վերջում՝ ես ուղղակի VII երկնքում եմ հիմա, քանի որ նույնիսկ հավերն են ինձ ընթերցում, ավելին՝ հավերը կինո են նայում :-ՃՃՃՃՃՃՃՃ

Հ.Գ. քեզ մորթելուց առաջ են եփել թե՞ հետո ::::-----DDDDDDDDDDDD

Հ.Գ. 2 բայց ինչ անհումոր հավ դուս էկար...

հլա մի նայեք տակի քօմենթներում ինչ ա կատարվում :-ՃՃՃ

22 comments:

  1. bravo mon ami!
    Էնքան քիչ են բլոգդ մտնում, որ ամեն քոմենթ գրողին մի փօսթ ես նվիրո՞ւմ:))) Իմանամ ամեն օր մի հատ կգրեմ, որ տուրք տամ քո ստեղծագործական մտքիդ, գուցե օրերից մի օր իմաստանանաս ու մի բան դուրս գա: հետո,ես հավ եմ ինչպես կարող եմ էշ-էշ դուրս տալ, այ դամբուլ): ուղեղիկդ էնքան փոքր ա, որ ի զորու չի հասկանալու իմ գրածը: Իմ գրածը միայն կինոփառատոնին չի վերաբերում, այլ ընդհանրպես, բիձա- բիձա հա դուրս ես տալիս: Un Poulet bouilli

    ReplyDelete
  2. Այ հենց կակռազ դու էս էլի որ էնքան հավ ես որ էշ-էշ դուս էս տալի :-ՃՃՃՃՃՃՃ

    հավ էս էլի, էնքան բան չունես ասելու, որ անիմաստ բրինձ ես ցանում

    փաստորեն դու լավ էլ պարբերաբար ընթերցող ես, դամբուլվես վրեդ ու տակդ

    գրածներիս դեմը գոնե մի հատ հակափաստարկ չբերիր այ բողկ

    ընդհանրապես կոնկրետ խոսա, դուրդ չի գալիս հելիր և սիրահոժար սիկտիր եղիր քո շատ սիրելի բլօգից

    եթե քո նման հավը կարդում բան չի հասկանում, ուրեմն ամեն ինչ շատ լավա

    ու վափշե, ոնց նայում եմ քեզ մի հատ աքլոր ա պետք

    ReplyDelete
  3. ես ինչ ուրախ եք ապրում :Դ:Դ:Դ, ահագին սրամիտ երկկողմանի քֆրտոցա :Դ:Դ:Դ

    ReplyDelete
  4. ապեր էս հավը իմ ծանոթներից ա, նույնիսկ երևի շատ մոտիկ, կայֆ ա բռնում երևի, ես էլ չգիտեմ ովա ու տենց էլի ;-ՃՃՃՃ

    ReplyDelete
  5. ապ բայց շատ ուժեղ ա, դա պետք ա կողքից նայել, շատ կայֆ քֆրտոցա, կայֆ !!! Արհեստավարժ նույնիսկ :Դ:Դ:Դ

    ReplyDelete
  6. Ինչի դու աքլոր ես, որ ես բրինձները շաղ տամ քեզ գրավելու համար:)))) Իմ էղած բրինձն հազիվ ինձ ա հերիքում, գիշերն էլ կիսասոված եմ պառկում:
    Ինչ վերաբերում ա բլոգիդ /իսկ ինչու ես Օ-ով գրում/, կարդում եմ,որ իմունիտետ ձեռք բերեմ , հանկարծ քո նման քթիմազիկ աքլորի ռաստ չգամ, առավոտից իրիկուն կոտկտա ,ես հավես չունեմ: Դու ասում ես որ Ս.... լինեմ քո բլոգից, բայց ես համառիկ եմ, սրանից հետո միշտ պիտի այցելեմ: Ես վերջնականապես որոշել եմ. պիտի հայ ժամանակակաից գրողների հացը կտրեմ, քեզ պիտի Մեծ Գրող սարքեմ:
    Իսկ հակափաստարկի պահով, ինչ ասեմ, ես քո գրածները կարդալով մի բան եմ հասկացել, որ Քթամազիկ ես: Պատկերացնում եմ մամայիդ ու կնոջդ/եթե ամուսնացած ես/ կյանքը ոնց ես ուտում: Մեկ էլ պատկերացնում եմ քեզ ճաշի մեջ մազ տեսնելուց ոնց ես գոռգոռում.....:) հուսով եմ թոեմենթս նոր մտքի թռիչք կտա քեզ ու վաղը նոր ստեղծագործությունդ կկարդանք: Ի դեպ Ստեղծագործություն, այլ ոչ թե փօսթ: այսօրվանից ես քեզ ձոնեցի հայ ժամանակակից, խոստումնալից ապագա ունեցող Գրող:)) Եփած Հավ

    ReplyDelete
  7. այ տհաս կենդանի ես չեմ ուզում գրող դառնալ, համենայն դեպս՝ հայ ժամանակակից գրող :-ՃՃՃ
    քո նման սոված հավերը չէ որ մարդկանց գրող են սարքում
    այ ինքնաձոնվես դու հաաաա
    Հ.Գ. եթե անունդ հաջորդ գրածիդ տակ չնշվի, իմացի որ պատասխանի չես արժանանա
    իսկ եթե պարապ ես մնացել, գնա բրինձ լափի ու ինքնաբավարարմամբ զբաղվի, մեկա աչքիս ոչ մի աքլոր քո վրա չի էլ նայում :-)))

    ReplyDelete
  8. Համա աՆՆամուսն է հաաաա: Համ ասում եմ, թե գրող չես ուզում դառնալ, համ սթաֆագրքի մեջ նման ստատուսներ ես գրում: Մեջբերում եմ
    Ara Petrosyan
    Գրեթերթը իհարկե լավ թերթ ա, բան չունեմ ասելու, ուղղակի հեղինակները միշտ նույնն են

    Ara Petrosyan արա էդ ոնց են անում որ սենց ջահել-ջահել կայանում են որպես արձակագիր ???

    Ara Petrosyan նեռվայնացա

    Հ.Գ. Չմտածես "Գրեթերթի" Հաջորդ համարի հայտնությունը դու ես լինելու: ԵՍ ԴԱ ՔԵԶ ԽՈՍՏԱՆՈՒՄ ԵՄ: Անունս Եփած հավ է, դու ինքդ վերևում նշել ես, որ սա իմ անունն է, իսկ աՆՆամուսը քո կեղծանունը:
    Բարի գիշեր, բարի մուսսաներ.....
    Հ.Գ. աքլոր գտել եմ, երկու հատ էլ ճուտ եմ հանել, հեչ դարդ մի արա:

    ReplyDelete
  9. Արո, սա մոտավերապես 14-17 տարեկան էմո աղջիկ ա :D

    ReplyDelete
  10. Էդ ջան ուր էր տենց մի լաչառ կենդանի լիներ, սա լուրջ մոմենտ ա, սա կամ աբիժնիկ ա, կամ էլ ինձ շատ ա սիրում ու միաժամանակ աբիժնիկ ա :-ՃՃՃՃՃՃՃՃՃՃ

    ReplyDelete
  11. դե ես համարյա վստահ էի որ ՖԲ-ում "ընկեր" ես ինձ..
    գրեթերթի մասին ասածներիս վրա վստահ եմ ու կարամ հիմնավորեմ:
    իսկ գրածներիցս հեչ չի բխում որ ուզում եմ էնտեղ տպվեմ
    իմ բլօգը ինձ լրիվ հերիք ա, օրեկան միջինը 50 այցելու ունեմ (դե նրանց մեջ հավեր էլ են պատահում, ինչ արած), ու մոտ 120 էջադիտում,
    հա մեկ էլ ԵՐԵՎԱՆ ամսագրում եմ տպվում

    ու նաև քո նման հավերի պատճառով ա, որ 30-ը չբոլորած ջահել տղեքը մի հատ գիրք են տպում ու իրենց "կայացած արձակագիր" են համարում

    եթե դու ինձ ճանաչում ես ու սենց բաներ ես գրում, ուրեմն անունդ չի հավ, դու ես հավ...

    Հ.Գ. իմիջիայլոց, գրեթերթի մյուս համարը երբ ա??? մյուս տարի ?? :-DDDDDDDDDDDDDDDDD

    ReplyDelete
  12. Աննամուսիկ ջան իմ նպատակը քեզ ջղայնացնել էր ու ինձ դա հաջողվեց:))) մնացածը հաջորդիվ: տեսնեմ մեկ էլ երբ ես հավեսի գցելու քեզ մի քիչ կչկչացնեմ:)))լավ մնա:
    Հ.Գ. Երեվան ամսագիրը կառնեմ, տեսնեմ ինչեր ես գրում-մրում: Havik-mavik

    ReplyDelete
  13. չե դու հաստատ աբիժնիկ ես, համոզեցիր վերջը, ավելին ասեմ՝ թունդ սեքսի մեծ պակաս ունես, սեռական էներգիադ ծախսում ես էշ-էշ գրելու վրա, ավելի լավա գնա բուրդ չփխի, քո նման անանուն թրիքներից մենակ հավերն են ջղայնանում
    երեվան ամսագիրը չեն ծախում այ տավարի ցավ, անվճար ա այ
    չտեղեկացված ձվի թայ :-))

    ReplyDelete
  14. :) մի կատաղիր Մուրադ: Ինչի դու հենց սեքսի պակաս ես ունենում,էներգիադ էշ-էշ գրելու վրա ես ծախսո՞ւմ:) Երեւան ամսագիրը չեն ծախո՞ւմ, բա ի՞նչ են անում: Ինչ անեմ պանդուխտ եմ,շատ բաներից անտեղյակ եմ))a` bientot

    ReplyDelete
  15. դե հազիվ էլի, սփյուռքահայ նեգռի նման հեռվից հեռու նստես ու ցեխ շպրտես, գոնե գնա պասպորտ սեղան՝ անուն ազգանուն հանի, թե չէ մեղկ ես, կկորչես էդ հեռուներում, համ էլ որ սատկես դամբանաքարիդ գրելու բան կլինի, թե չէ մի հավ կփորագրեն անհիշատակ կերթաս էս աշխարհքից
    հ.գ. բայց ոնց եմ ես քեզ խղճում
    հ.գ. 2 եթե պետք ա ասա հայոց հազարամյա մի պուտ ջուր ու մի բուռ հող ուղարկեմ կարոտդ առնես

    ReplyDelete
  16. հազարամյա ջուրն էլ քեզ , մի բուռ հողն էլ վրան:))) Մի խղճա: Բայց ես ցեխ չեմ շպրտել, ուղղակի քիչ մը կչկչացրի,հավեսի համար: Ու ամենակարեւորը` լավ ստացվեց:)))) a bientot mon amour!

    ReplyDelete
  17. հավեսի համար գնա գլուխդ տուր պատին, չնայած որտեղից քեզ գլուխ
    երբ որ պարապ մնաս, հեռու-հեռվից հայրենիքիդ մասին մի ոտանավոր գրի
    հետո էդ թղթից ինքանթիռ սարքի
    հետո կոխի ***

    ReplyDelete
  18. ինչքան ուզում ես պրովակացիա արա, Արա ջան)) Մեկա ես ուզում էի քեզ մի քիչ բզել, բզբզել ու հա՚ջողվեց: Ինչ էլ գրես, ինձ հունից չես հանելու: Իմ նպատակը քեզ հունից հանելն էր: Իրական ասեմ, չէի սպասում, որ էսքան հաջող կստացվի: Ի դեպ հետեւողներն էլ նույն կարծիքի են:))) սա վերջին մեկնաբանությունս է քեզ, ի տեսություն:)))

    ReplyDelete
  19. այ թսան, էդքան կաս անունդ գրես ով ես
    թե չէ սենց անինքնասեր ինչքան կարաս ապրես այ ճիլօպ,

    գոմաղբ ջան ինչ պրովակացիա, ես իմ համար գրառումներ եմ անում, մարդիկ մտնում կարդում են կամ չեն մտնում, քեզ թվում ա քո նման մրուրի համար եմ գրում ??? :-DDD բռնեք չընկնեմ
    դու լրիվ ԴԽԿՈ ես :-ՃՃՃՃ
    առաջին քոմենթդ ինձ լավ ջղայնացրեց, բայց հետո սկսեցի վրեդ ղժժալ, ինչի տակիս տենց էլ դուրս չեկար, մտքիդ թռիքչը չհերիքեց էլի

    փաստորեն բացի քեզ տավարների հոծ բանակ ես հավաքել, որոնք կարծում են որ մարդուն հունից հանելը լավ բան ա
    չէի ուզում ստեղ հայհոյել, բայց եթե դուք իրոք տենց ես/եք մտածում, ապա՝ *** *** ** *** *****
    բարի գիշեր
    կոնդի ղշեր

    ReplyDelete
  20. պրովակացիա ի նկատի ունեմ մեկնաբանություններդ:Իսկ ո՞ւր է հայհոյանքը, էս աստղիկնե՞րը, վերծանող է պետք , որ կարողանամ բան հասկանալ:Ասնեք եթե գրեմ անունս Անի է, ինչ երաշխի,ք որ իրոք Անի է, հատկապես որ ինձ բոլորը եփած հավ գիտեն: ղժժալ "բարձր գոռալն" է, հենց իմ ուզածը, իսկ եթե դու այլ իմաստով ես օգտագործում "ղժժալ" բառը, ինձ համար մեկ է, քանի որ ես այս երկրորդ իմաստը չգիտեմ:)))

    ReplyDelete
  21. մեր գործի տեղը մի 44 տարեկան տունը մնացած աղջիկ կա, կյանքում պուպուլիկ չի տեսել ու դրանից թարախակալել ա, ականջներից ու քթածակերից մաղձ ա հոսում, մարդկանց վատություն ա անում, տակները փորում ա ու տենց բաներ,
    հիմա եթե նույնիսկ դու էդ դասին չես պատկանում, արարքներդ ու գրածներդ էդ կարգի են...
    ամոթ քեզ

    ReplyDelete
  22. յամա~ն անՆամուսն եք, հա~, բայց դուրս շատ եկաք:)))
    էլի կգամ հյուր ձեր անՆամուս բլՕգ, բայց ինձնից հույսներդ կտրեք, լույսն անջատող չկա. էլեկտրիկ կանչեք:)

    ReplyDelete

նշագրեր /// պիտակներ

DIY (5) handmade (2) ImYerevan.com (4) lifehack (1) no comment (1) Re:Post: (9) Respect: (42) SOS (1) Довлатов (7) СССР (8) ազգային ներկապնակ (32) ազգային-ազատագրական (10) ազգի թերմացք (17) ակնարկ (4) ամառային դահլիճ (6) ամփոփում (9) անկախություն (3) աննամուս (1) անՆասուն (5) Արթուր Մեսչյան (13) արձակ (24) արձակոտն (25) արվեստ (4) արտատպում (26) բանավեճ (1) բելի վաստակ (16) բլՕգ (2) բնապահպանական (21) Գառնի (5) գիրք (7) գրականություն (5) Դովլաթով (4) եկեղեցի (5) եղեռն (4) երաժշտություն (36) երգիծահումոր (28) ԵՐԵՎԱՆ ամսագիր (3) Երևան (34) Երվանդ Քոչար (1) Զորաց քարեր (4) Զվարթնոց (2) էսսե (1) Թամանյան (9) թատրոն (2) թարգմանություն (10) թուքումուր (63) ինֆոգրաֆիկա (2) Լավ էլի (1) Լեռ Կամսար (4) լիկ.բեզ (9) լորամրգի (1) լուսանկար (15) լուսանկարչություն (13) կայք (1) կիսամարաթոն (2) համերգ (2) հայոց լեզու (11) հեղափոխություն (10) Հին Երևան (13) հնագիտություն (2) հոդված (3) հուշարձան (4) ճանապարհորդական (35) ճարտարապետություն (15) մանիֆեստ (4) մշակույթ (4) մոբիլոգրաֆիա (31) մոտո (5) մուլտֆիլմ (1) մտավորական (7) նամակագրություն (1) նոթեր (55) ոսկե ծիրան (5) ոտանավոր (8) որմզդեղն (6) ուժըսի նաշէվա գառադկա (17) պարապ-սարապ (14) պեղումներ (1) պոռնո (1) ռազմահայրենասիրական (3) Ռաֆայել Իսրայելյան (1) ռետրո (1) ռոք (3) Սարոյան (5) սոցիալական (16) սոցռեալիզմ (1) սփյուռքահայ նեգռ (4) սֆաթադավթար (1) Վրաստան (2) տեսանյութ (6) քաղաք (9) քաղաքացի պոետ (1) քարտեզ (1) ֆիլմ (59) ֆոլկլոր (1) ֆոտոպատմություն (14)